
هر چند که اسم اپل میآید از عصبانیت معدهام واکنش نشان میدهد و دلایلم را در مطلب «چرا نباید محصولات اپل (آیفون، آیپد، مکبوک و...) را بخرید؟» گفتهام، اما یک چیز جالب که لپتاپ اپل دارد و خیلی کار را راحت میکند، «کشیدن و رها کردن با سه انگشت» است (Thre Finger Drag & Drop). متأسفانه مایکروسافت احتمالاً به دلایل لجبازی و... به طور پیشفرض این را در ویندوز پشتیبانی نمیکند. قدیمتر باید کلی افزونه و... که پولی بود روی ویندوز نصب میکردیم تا به طور ناقص این موضوع پشتیبانی شود؛ اما خوشبختانه مدتی است که یک برنامه رایگان به نام Thre finger Drag برای این کار در Microsoft Store قرار داده شده: Three Finger Drag اگر لپتاپی دارید که TrackPad آن بیش از دو انگشت را شناسایی میکند، با کلیک روی لینک بالا ای... (ادامه)

English
العربی
Swedish
François















![[آی.جدول: اسکریپت ایجاد جدول آنلاین]](/img/blocks/ijadval.png)
![[مِلکا: سیستم مدیریت مشاور املاک]](/img/blocks/melka.png)
![[پارسخوان: نرم افزار خوانای متن فارسی]](/img/blocks/parskhan.png)
![[بوکفا ۲: سیستم مدیریت آنلاین کتابخانه]](/img/blocks/bookfa.png)
![[QuranPDF: قرآن پی.دی.اف]](/img/blocks/quran_pdf.png)
![[Robi: روبات روبی]](/img/blocks/robi.png)
![[هیسسس: سیستم هیسگوی خودکار: اولین سختافزار آفتابگردانی]](/img/blocks/hisss.png)
![[آی قصه!: نرم افزاری برای تقویت داستان سرایی کودکان]](/img/blocks/iqesseh.png)
![[دُر: نرمافزار کتابخوان تدریجی]](/img/blocks/dor.png)
![[Fonta: پژوهشی درباره فونت]](/img/blocks/fonta_book.png)
![[چگونه یک تجارت الکترونیک راهاندازی کنم]](/img/blocks/ecommerce_book.png)


امیرعلی: